piątek, 21 marca 2008

Za oknem pada...

hmm... a ja się nie mogę uwolnić dzisiaj od Łobaszewskiej...

Napięcie dnia opadło i zostałam w postaci zupełnie bezwolnej.. bezsilnej...

Czy wiedzieć chcesz,a może zgadłeś już
jak cichy jest ten długi sen
Ty także pójdziesz tam, gdzie pole złotych róż
i staniesz jasny tak jak szczyty wzgórz
i pójdziesz tam, gdzie pole złotych róż
i staniesz jasny tak jak szczyty wzgórz
Na szczęście weź choć grosze dwa
i przytul je gdy przyjdzie czas
Jeszcze wiedzieć chcesz co w Tobie trwa
jeszcze tańczyć chcesz przez 7 lat.

Ref.
Więc gdybyś innym ptakiem był
gdybyś słońca gniazda wił
to jeszcze nic- na prawde jeszcze nic
by w słońcach gniazda wić, by innym ptakiem być.

Czy wiedzieć chcesz,a może zgadłeś juz
jak cichy jest ten długi sen
Ty także pójdziesz tam, gdzie pole złotych róż
i staniesz jasny tak jak szczyty wzgórz
i pójdziesz tam gdzie pole złotych róż
i staniesz jasny tak jak szczyty wzgórz
Więc jeszcze czas byś ziemi oddał ślad
więc jeszcze czas byś niebo skradł.

Ref.
Gdybyś innym ptakiem był
gdybyś słońca gniazda wił
to jeszcze nic- na prawde jeszcze nic
by innym ptakiem być by w słońcach gniazda wić
to jeszcze nic- na prawde jeszcze nic
by innym patakiem być by w sloncach gniazda wić

Gdybyś innym ptakiem był
gdybyś w sóoncach gniazda wił
gdybyś,gdybyś piaskom przyniosł deszcz
gdybyś drzewom wróżył sen
gdybyś, gdybyś ziarnkiem moim był
gdybyś gdybyś moim deszczem był-to jeszcze nic
Gdybyś,gdybyś siebie we mnie skrył-to jeszcze nic
gdybyś,gdybyś samym szczęściem był to jeszcze nic
gdybyś ,gdybyś nawet za mnie żył
gdybyś,gdybyś nawet za mnie żył to jeszcze nic
gdybyś,gdybyś nawet za mnie żył to jeszcze nic

Grazyna Lobaszewska - Gdybys


Brak komentarzy: