sobota, 7 maja 2011

hmm....

Faktycznie długo nie piszę.. miesiąc minął i się lekuchno pozmieniało...
Okazało się, że jednak rozsypało się po wątrobie.. że jakieś minimalne ilości płynu w płucach.. kondycja do bani.. bóle w plecach.... Warczeć mi się chce na siebie taką jakąś nieporadną... zasapaną...
No ale cóż...
Jutro komunia chrześniaka.... (portfel powiedział "buuuuuuuuuuuuu").... a w poniedziałek Kopernik i chemia w kroplówce.... to kocham... do tego sterydy... wrrrrrrrrrr... będę jak siostra Pudziana... oby nie sam Pudzian.. ;o)

Jakoś czasu przez to na muzykę brakuje... nie wiem co się dzieje na ulubionych blogach... jakaś taka opóźniona jestem...
Czegoś fajnego mi się chce... czegoś takiego, że wszystko wewnątrz skowyczy z rozkoszy...
Proszę o propozycje :o))))))))))))))))) Dzisiaj zdaję się na Was... :o))))

23 komentarze:

Maciej Nowotny (Editor) pisze...

Witaj, w taki razie wrzucam coś co mnie ostatnio rozruszało, może i Tobie przpadnie do gustu jazzowa dziewczyno. Podoba mi się nie tylko beat, ale i teledysk, układ choreografii, przedziwna charyzma Roisin Murphy.
Rzuć proszę okiem:
http://youtu.be/bfo1878wd60
Serdeczne pozdrowienia przesyła,
Maciej

Pola pisze...

A ja mam dla ciebie Luz Casal- hiszpańską piosenkarkę, która sama walczy z rakiem piersi.

Anonimowy pisze...

Comment ça va ?
Komci, komci, komci -"komcia"-
-Spróbuję napisać :
Mnie to wczora poruszyła do głębiii ( część patetyczna ),symfonia niejakiego Antona Be. zwana wagnerowską - zwłaszcza sekcja drewna & blachy ( część re-cyc-lingova ),ta prześliczna altovioloncelistisssa,której talent i urodę :)mogłem z bliska kontemplować ( częśc dozw. od lat 18-stu-tzn ,za lat kilka +: lat 100 osiągnie Pan Dyrygent Skrowaczewski-który stał na czele Orkiestry FN ,która dzieło nam szansę podziwiać dała - i zamiast bisuff -zagrała -częśc spontaniczna -panu Directorowi -Sto lat !!!-a On stał wzruszony- z BlumenStraussem w dłoni -na naprzeciw rozentuzjazmowannej PT widowni).
Wiem ,że z cd to nie to samo ,ale warto-w sekcji blachy zwłaszcza puzon basowy -"słodkie u mnie wywoływał dreszcze",a może to za sprawą Prześlicznej ?!?
Nu sztoż ,takie przeżycia to raczej tylko w realu :))),ale od czegóż Pan w wyobraznię nas wyposażył :)))
Polecam Antona Brucknera -wagnerowską :)
Zdróweczka !
Dobre to piffko mazowieckie z Konstancin-Obory Berwerry :)
Az

slawek pisze...

http://www.youtube.com/watch?v=f0N_Ix8YUjk&feature=related
a może to pomoże
Ciepło pozdrawiam

sam pisze...

Trzymam kciuki, będzie dobrze a do posłuchania :
http://www.youtube.com/watch?v=XU0Zq2vYKjM

Mateusz pisze...

Ahh... ta choroba nie jest taka uprzejma, żeby sobie pójść i drzwi za sobą zamknięte zostawić niestety... wiem coś o tym:( Bywam w Koperniku i niewykluczone, że i jutro tam będę, ale pewnie się nie spotkamy;) Tak czy inaczej siły życzę...
A na dziś polecam takie dwa kawałki:
http://www.youtube.com/watch?v=lF7Plukjw6A
To z reklamy Fiata (cała płyta jest przyjemna;)
http://www.youtube.com/watch?v=bUKkOJX184w
To zapewne znasz, ale i tak polecam. Parę płytek ładnych nagrali i miło się słucha.
Pozdrawiam ciepło i mocno!
M

Bena40 pisze...

No żesz, co za uparty gad! Móglby ten Twój spotkać się z tym moim i sobie pójść w czorty! A nawet doplacilabym im na drogę!

ewa pisze...

A ja mam dla Ciebie wszystkie dostępne na You Tube dokonania niejakiej (b. utalentowanej) Melody Gardot. Trzymam kciuki. Ewa

Anonimowy pisze...

Dżezowa ,sorry zagrałem natak poważnie ale fakt ist fuck -ciary były -zdumieało mnie to ,że zwłaszcza a zwłaszcza tylko Epsilon % stanowi u mnie w życiu cóś innego niż Dżeez, w swjazi z etom przesyłam tropy do innej muzy und najważniejszej w/g WIL sztuk: od czasu pewnego (TAU )lubujeę się w odsłuchu i obwglądzie :fińskich ( sercu memu bliskich piosenkarek z lat 60-tych -choć występują i wyglądają nawet lepiej -teraz niż wtedy -( w tr... z Baltony wyglądasz jak ...)
Chodzi mi np o Pirkko Mannola & Brita Koivunen - Rahan kahinaa v Pirkko Mannola - Pikku pikku bikinissä -wchłania nas choreografia -jak śpiewał Mistrz z Powiśla-w/g mnie te finske filmen posłużyły jako pewna insp.np Formanowi do filmu (mego ulubionego na doły)pt:Hoří, má panenko!albo też zwłaszszca Pikku..Menclowi do obrazu:Rozmarné léto(również remedium na moje dołki)
Pozdravka !!!
Az

zegarmistrzswiatla pisze...

Odemnie cmoook, mocny przytulas i cieplutki usmiech;))

Unknown pisze...

Siostro, ja wracam brat marnotrawny i co widzę... Smutek jakiś tu i tam uciążliwie ze słów wyłania swój czarny łepek... Chcę wierzyć, ba muszę wierzyć że chwila tylko i minie ... Bo musi, bo nie po to od czasu do czasu wracałem poczytać anonimusowato, żeby teraz jazzowa mi powiedziała że się rozsypało. Nie może być i nie jest, a kto przeczy tego osobiście na walkę wokalną lub inszą wyzwę...:)
Heh, ...
Ściskam i opatulam.

Aniaha pisze...

co tam u Ciebie dziewczyno, co Ci w duszy i wokol Ciebie gra?

zegarmistrzswiatla pisze...

To ja jeszcze cmok, cmok i cmok;))

Maciej Nowotny (Editor) pisze...

Coś cicho...trzymam kciuki za Ciebie jazzowa dziewczyno...pozdrawiam Cię serdecznie...odezwij się jeśli możesz...

Anonimowy pisze...

szybkiego powrotu do zdrowia:)pozdrawiam:)))

Magenka pisze...

ja również czekam na twój nowy post, zaglądam nieraz i aż przykro, że cię nie ma, ale walcz dziewczyno, walcz!
Pozdrawiam i energię dobrą posyłam

Mateusz pisze...

Ja też codziennie zaglądam na mój pasek RSS z niecierpliwością czekając na nowy post... Trzymam mocno kciuki za wszystko!

sam pisze...

I ja zaglądam przynajmniej raz dziennie i też mocno trzymam kciuki.

jazzowa pisze...

Polish jazz - fajne.. energetyczne... Nie ukrywam, ze dopiero dzisiaj usiadlam do przesluchań....
pozdrawiam Cię cieplo
********************
Pola - Luz Casal uwielbiam... od kiedy ją usłyszalam onegdaj pierwszy raz zapadła mi w serducho niezwykle... To jest to co kocham w muzyce - uczucia...
********************
Az... hmm.. poszukam sobie onego Antona Brucknera... na muzyke poważniejszą cosik mnie zaczyna brać.. ciekawe czy to kwestia wieku.. ;o)
Piffko dobre muszę Ci powiedzieć robi mój małomiasteczkowy browar... szczególnie niepasteryzowane.. tudzież korzenne.. mrauuuu...
*********************
Sławku nie znalam tego.. dziękuję.. ;o)
********************
Sam... świetne... ludzie potrafią zaskoczyć!
*******************
Mat bardzo bym chciała, żeby sobie poszła w cholere.. w końcu pójdzie!
Fakt.. miło się słucha...
pozdrawiam ciepło
*****************
Bena.. musimy ich razem koniecznie wysłać gdzieś w kosmos.. ;o)
***************
Ewa.. Melody faktycznie jest zachwycająca... :o)
****************
Az - no toś mi teraz zapodał... ciekawostka to jest... acz mocno fajnie działająca... Bardzoż dziękuję :o)))))))
******************
Zegarmistrz.. cmooka przesyłam
*************
Yee Nadlooshii - Bracie!! witaj po tak długim czasie nieczytania... ściskaj.. opatulaj.. i czuwaj.. :o)
**************
Ania... własnie ostatnio muzyki było mało.. jakoś nie wyrywało się nic ku niej we mnie..
Ale jak tak dzisiaj sobie słucham polecanych utworow to cos mi sie otwiera wewnątrz... coś utęsknionego.. :o)
**************
Magenka... jakoś tak nie ma o czym pisać.. nie ma sił... no ale ufam, ze bedzie lepiej i wszystko wróci do normy...
pozdrawiam.. energii bardzo potrzebuję :o)
**********

lol pisze...

Bardzo twórcze, podoba mi się :) zapraszam do mojego bloga :)http://letshinee.blogspot.com/
Na razie nie jest za specjalnie ładnie ale będzie z każdym dniem lepiej :)

Egypt pisze...

http://www.bookholiday.org

dawid pisze...

pozdrawiam!

Jagoda pisze...

świetny utwór...