wtorek, 2 grudnia 2008

Nosowska Osiecka

hmm... z wielką przyjemnością odkrywam nową płytkę Kasi Nosowskiej z piosenkami Osieckiej...
I gdzieś tam pogłębia się zaduma.. dlaczego teksty tak świetnych autorów jak Osieckiej czy Kofty leżą gdzieś w zapomnieniu... a rynek brukany jest samorodnymi "talentami"...
Nie znam całej płytki... najbardziej zachwyca mnie "Kto tam u Ciebie jest"... i przyznaję się bez bicia, że nie słyszałam tych słów wcześniej...

KTO TAM U CIEBIE JEST

Lubię wielce klimat w jaki potrafi Kasia wprowadzić słuchacza... wchłania powoli... ale jeżeli już to bez odwrotu...
Na płycie Kasia zamieściła głównie utwory mniej znane.. ale pojawiają się i tzw przeboje... Osobiście najbardziej ujęta jestem przez te właśnie mniej rozpowszechnione..
1. URODA - prolog Muzyka: Wanda Warska
2. NA CAŁYCH JEZIORACH TY Muzyka: Adam Sławiński
3. NIM WSTANIE DZIEŃ Muzyka: Krzysztof Komeda
4. KOKAINA Muzyka: Andrzej Kurylewicz
5. JESZCZE ZIMA Muzyka: Adam Sławiński
6. URODA Muzyka: Wanda Warska
7. KTO TAM U CIEBIE JEST? Muzyka: Jerzy Satanowski
8. ZIELONO MI Muzyka: Jan Ptaszyn Wróblewski
9. UCIEKAJ, MOJE SERCE Muzyka: Seweryn Krajewski
10. JESIEN NA SASKIEJ Muzyka: Chęć, Duda, Jóźwik , Moskal, Macuk, Wróbel, Trębski, Zalewski
11. NA KULAWEJ NASZEJ BARCE Muzyka: Seweryn Krajewski

Pięknie brzmi również "Na kulawej naszej barce..."... "Kokaina".... niesamowite aranżacje...

KOKAINA

2 komentarze:

J. pisze...

znam wszystkie, i bardzo mnie zachęciłaś :)) Nie ma jak fajny prezent na Mikołajki :) Dzieki!!

jazzowa pisze...

Do usług :o)