wtorek, 15 marca 2011

zaczarowany świat "Lucian Ban i John Hebert - Enesco Re-impagined"... i trywialnie - wysikane serce...

Trafiłam na tych wykonawców przez przypadek...
I prawdę powiedziawszy nie poznałam jeszcze całej płyty Eneco Re-imagined... ale Misterioso zaczarowało mnie... słucham kolejny raz... i kolejny raz nie mogę się nacieszyć dźwiękami... Fascynujące...
Na zakończenie mam wrażenie rodem z Pana Tadeusza - że wszyscy myśleli że Wojski gra wciąż jeszcze, a to echo grało...
Niezwykłe...
Świat wyczarowany przez pianistę i kontrabasistę.. wspartych zespołem....
Nie znam się na muzyce.. odbieram ją emocjonalnie.. Przy tym emocje mi zagrały po całości...



No cóż podarowanemu sercu nie powinno się w sposób powstania zaglądać... hmm...
W takim razie nie czepiam się, że serce owo powstało w trakcie aktu radości z mojego powrotu do domu okazanym przez mojego psa... Skacząc i piszcząc nie omieszkał popuszczać... no i powstało coś takiego... Wg mnie serce jak nic.. do tego strzałą przebite.. ;o)..


A ja cieszę się z tygodnia bez chemii... i lekko cykorzę się przed dzisiejszym USG wnętrza swego.. Proszę mi tu kciuki trzymać...

Zamierzam nabyć rower.. mój obecny nadaje się już praktycznie do niczego... Umyśliłam sobie, że będę tym sprzętem do pracy jeździć.. jeno nabędę plecak z miejscem na laptopa... Taki mam szczwany plan...

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Trzymam mocno! Kochany ten psiaczek :)

Pozdrowienia :)

Anonimowy pisze...

Kciuki trzymam od chwili przeczytania prośby...Będzie dobrze...:)

Maciej Nowotny (Editor) pisze...

Nio, nio, nio. Fiu, fiu, fiu!!! Ale muzę jazzowa dziewczyna zapuściła. Brawo :-)))

Pola pisze...

Zdecydowanie serce :)

emka1216 pisze...

Kciuki zaciśnięte

Anonimowy pisze...

Niestety kobieta od usg nie przybyła dzisiaj... będę próbowała w czwartek.. Nie wiem co się z nią stało...
**************
Wildrose dziękuję.. Psiaczek kochany zaiste... :o)
***************
Zuzanna dziękuje :o)
****************
Polish jazz.. fiu fiu fiu... mam nadzieję, że spodobała Ci się muzyka ta... :o)
******************
Pola... prawdaż? ;o)
*****************
Emka... dziękuję :o)
*******************

Jazzowa

A teraz mam pytanie do posiadaczy konta na gmailu : czy mają do niego dostęp? bo ja się nie mogę zalogować.. :o(

chamir pisze...

Życzę Ci samych pozytywnych wyników i przyjemności z pedałowania. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Mam, a jak nie możesz pisać ze swego to spróbuj z mojego...:)

Anonimowy pisze...

Dziękuję Chamir... niech się stanie wg słowa Twego.. :o)
************
Zuzanna... już sama nie wiem co się dzieje.. poczta niby schodzi, ale zalogować się na bloga nie moge.. :o(...
Nic to obaczym co dalej będzie..
******************
Jazzowa

jazzowa pisze...

no!!.. udało się...