sobota, 6 listopada 2010

Mam talent...

.... znaczy ja - chciałabym mieć.... ale jasno trzeba sobie powiedzieć, że na pewno w temacie muzycznym nie mam.. poza słuchaniem.. odtwarzanie odpada..
Jest program na TVN "Mam talent".. niespecjalnie śledziłam ten program.. niemniej udało mi się obejrzeć Piotra Lisieckiego.. dla niego też oglądałam dzisiaj by zobaczyć co zaprezentuje.. i wymiękłam... chłopak jest po prostu niesamowity.. Nie wiem jeszcze czy wygra czy też nie... jedno jest pewne, że tęskni się za jego głosem.. widokiem... ma chłopak w sobie niewątpliwie urok... i do tego głos....



I już wiadamo, że tę turę wygrał Piotr - co mi się w nim podoba jeszcze? to, że jest prawdziwy w tym co śpiewa... i określony... Widać, że śpiewa to co jemu odpowiada.. nie pod publiczność... na tym video załapało się jeszcze drugie miejsce... musicie to przeżyć.. zawsze można wyłączyć... w sumie szkoda, że jeżeli już to nie ma chłopczyka śpiewającego francuskie piosenki... Również zdawał się być na właściwym miejscu.. uśmiechał się człowiek oglądając go..

3 komentarze:

issa pisze...

PIOTR LISIECKI - URZEKAJĄCY GŁOS , CHCE SIĘ GO SŁUCHAĆ BEZ KOŃCA, CUDOWNIE BRZMI :) POZDRAWIAM

issa pisze...

POLECAM NIEZIEMSKI GŁOS : http://www.youtube.com/watch?v=ekVZkI9Hkzc&feature=related

jazzowa pisze...

Issa.. Piotr zachwyca :o)

A Gienek Loska zaskoczył mnie.. nieźle nieźle... :o) na pewno ma facet osobowość...