piątek, 4 lutego 2011

:o)))))))))) uffffffffff

Wczorajsze USG potwierdziło, ze nie ma co ufać zbyt nachalnie w badanie tomografem... Otoz okazalo sie, ze zmiany faktycznie się powiększyły - ale nie az tak jak sugerował wynik z tomografu... Dodatkowo - co najwazniejszym jest - od środka zaczynają się rozpadać, co wskazuje na skuteczne działanie chemii :o)))))))))))))) I to jest chyba jedna z lepszych wiadomości jakie uzyskałam od roku :o))).. hmm... jezeli nie najlepsza...

Dlatego od wczoraj mordek mi sie śmieje nieustannie.. Jak dobrze, że Matka Natura dała człekowi uszy.. ;o)

Za to usłyszałam wczoraj rzecz świetną w Trójce "lepiej milczeć i wyjść na półgłówka - niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości..."... ;o)

Zapuszczę Grażynę Łobaszewską & Ajagore - z płyty z utworami Niemena...

Jednak - dla mnie - nowość się trafiła.. :o)))


Grazyna Lobaszewska & Ajagore - Jeszcze sen

Grazyna Lobaszewska & Ajagore - Najdluzsza noc

18 komentarzy:

Pola pisze...

GRATULACJE! Super wiadomości, rzeczywiście wielkie ufff. Rozpadajacie się wstrętne wypierdki!

Mateusz pisze...

Strasznie się cieszę:)

jazzowa pisze...

Pola no super... umysliłam sobie nawet pod to teorie - ze moze to w końcu ten przełom.. od którego będzie już tylko lepiej... :o)
I właśnie niech giną wstrętne wypierdki!

*********

Mat... ja również :o))))

*********

Anonimowy pisze...

:)))))))))

Aniaha pisze...

no to dołożyć im jeszcze raz, i jeszcze.
Cieszę się również. :)

Anonimowy pisze...

Cieszę się i samych dobrych wiadomości życzę:)))

Anonimowy pisze...

No Kochana, to jest Bardzo Dobra Wiadomosc!!!
HURRA!!! Idzie ku dobremu!!! fiu fiu... fiolki chyba kwitna wokol Ciebie prawda z radosci :)))
Sciskam i ciesze sie razem z Toba :))

e-ka pisze...

raduję się i ja...no i życzę tylko pomyślnych wiadomości i radości i olśnień muzycznych, bo potem i mnie one olśniewają :)
Pozdrawiam najserdeczniej...

sam pisze...

Wiedziałem, że tak będzie. Dalej trzymam kciuki i pozdrawiam.
Blues jest dobry na wszystko.

Maciej Nowotny (Editor) pisze...

Dobrze, że przychodzą dni kiedy mordek sam się nam usmiecha, pozdrowienia jazzowa dziewczyno :-)))

Krzysztof pisze...

No to cieszę się z Tobą :)

zegarmistrzswiatla pisze...

Ale sie ciesze...cmoook:)))

Bena pisze...

Mordek mi się uśmiechnął :)))

jazzowa pisze...

Zuzanna :o)))))
**********
Aniaha.. już zaczęłam kolejna turę dowalania mu... :o)))
**********
Małgorzata... tak.. niech będą już same dobre... :o))
***********
Wildrose... oj bardzo dobra... fiołków Ci u mnie dostatek.. aż mnie korci by dzisiaj kupić jakieś krokusiki czy cóś takiego w doniczce.. niech wiosna szaleje w domu.. póki poza nim jeszcze nie widać...

ściskam :o))
****************
E-ka... cieszę się, że olśniewają Cię..:o))))
pozdrawiam ciepło niezwykle.. :o))
****************
Sam... jak w piosence 'ja wiedziałem, że tak będzie.." u Halamy... ;o)
Blues jest zdecydowanie dobry na wszystko... w końcu muzyka korzeni.. :o)
****************
Polish jazz... oj dobrze, że przychodzą.. byłam wygłodniała dobrych wiadomości w temacie leczenia.. póki co to właściwie pierwsza taka naprawdę dobra... :o)))
******************
Krzysztof... :o)))))) dobre są niezwykle takie dni.. i dni po nich.... :o)))
***************
Zegarmistrz.. cmooooooook! :o))
*****************
Bena... i takich wiadomości Tobie i sobie życzę jak najwięcej!!! :o))
****************

Monia vel bobinia pisze...

Jazzowa nawet nie wiesz jak się cieszę czytając te wiadomości :)) teraz musi być tylko lepiej !!!
buziaki ślę i same dobre moce

jazzowa pisze...

Bobinia.. tego również sobie i Tobie życzę... no i mam nadzieje, że skrzykniemy się w koncu na jakieś spotkanie z pozostałymi babeczkami.. :o)

emka1216 pisze...

No!Jak mawiał Dyzma i tak trzymać

pozycjonowanie witryn pisze...

wspaniały blog